فوتسالیست مشهدی در کما بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳) احضار مصلح به کمیته اخلاق شانس تراکتوری شدن ترابی کم شد احضار نکونام و ۵ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی حمله چشمی به بیژن حیدری آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت گولسیانی نمی خواهد یورو را از دست بدهد لیست پرستاره اوسمار برای پرسپولیس لو رفت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم! برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | این‌بار، استقلال دنبال پرسپولیس! صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد!
سرخط خبرها

گلزنی دو بازیکن مشهدی در لیگ دسته یک

  • کد خبر: ۵۹۳۳۰
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
گلزنی دو بازیکن مشهدی در لیگ دسته یک
نقش‌آفرینی ۲ بازیکن مشهدی در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته‌یک فوتبال باعث شد در نهایت دیدار تیم‌های هوادار و فجرشهیدسپاسی با تساوی به پایان برسد.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ حساس‌ترین جدال هفته پانزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور میان ۲ تیم هوادار تهران و فجرشهید سپاسی شیراز برنده نداشت؛ دیداری که حضور رضا عنایتی، سرمربی مشهدی روی نیمکت هوادار، حساسیت‌هایش را برای فوتبال‌دوستان مشهدی دوچندان می‌کرد، اما در پایان بازی این ۲ بازیکن مشهدی بودند که در دوئلی جذاب با یکدیگر ۲ گل بازی را به نام خود به ثبت رساندند.
 
دانیال کردستانی و سجاد دانایی، ۲ بازیکن مشهدی فجرسپاسی و هوادار بودند که در این بازی به‌ترتیب در دقایق ۳۶ و ۳۷ گل‌زنی کردند تا تیمی برنده این جدال شش‌امتیازی نباشد. البته امیرحسین صدقی، دیگر‌بازیکن مشهدی میدان دیروز بود که در پست دفاع‌راست برای فجر به میدان رفت؛ اما هیاهو و توفان چند‌دقیقه‌ای میدان به نام ۲ مشهدی دیگر رقم خورد.

چپ‌و‌راست ۲ ستاره مشهدی

دانیال کردستانی، مهاجم جوان و بیست‌وسه‌ساله مشهدی، که فصل خوبی را در فجر شهید سپاسی سپری می‌کند، تجربه حضور در تیم لیگ‌برتری شهرخودرو را نیز دارد.
کردستانی که این فصل ۲ بار تاکنون پایش به گل‌زنی برای فجر باز شده است، دیروز در بازی حساس هفته روی یک حرکت انفرادی توپ را از میانه میدان برداشت و قبل از ورود به محوطه جریمه تیم هوادار، بعد از جاگذاشتن چند بازیکن با پای غیرتخصصی، پای چپ، تور دروازه هوادار را فرو ریخت؛ گلی که البته چندان دوام نداشت و خیلی زود، یک‌دقیقه بعد توسط همشهری او در هوادار، یعنی سجاد دانایی، جبران شد.
 
دانایی که او هم این فصل ۲ گل برای تیمش هوادار به ثمر رسانده است، روی پاس خوبی که از میانه زمین برای او ساخته‌و‌پرداخته کردند، با شوت مهلک پای راست دروازه فجرسپاسی را باز کرد تا همه‌چیز به تعادل کشیده شود. توفان دودقیقه‌ای ۲ ستاره مشهدی ۲ تیم هوادار تهران و فجرسپاسی، تنها‌گل‌های این بازی را رقم زد. بعد از آن هر چه شاگردان کلانتری و عنایتی تلاش کردند، به دروازه یکدیگر نرسیدند.

عنایتی از مهاجری فاصله گرفت

دوئل ۲ سرمربی مشهدی لیگ دسته‌یک فوتبال کشور هم از دوئل‌های جذاب این فصل رقابت‌ها برای فوتبال‌دوستان مشهدی است. هوادار و مس کرمان که تا ۲ هفته پیش در کورس صدر جدول با هم قرار داشتند، حالا کمی از هم فاصله گرفتند. شاگردان رضا مهاجری در مس با ۲۸‌امتیاز به صدر جدول چسبیدند و مردان عنایتی که فصل را رؤیایی شروع کردند، حالا بعد از یکی‌دو باخت از کورس عقب ماندند. هوادار با ۲۵‌امتیاز در رتبه چهارم جدول است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->